این سند قراردادی بین وی آی پی تم فارست، کاربران، خریداران و استفاده کنندگان است. چنانچه بازدیدکننده قصد ثبت نام و خرید از سایت وی آی پی ۲ را دارد، باید قبل از اقدام، شرایط استفاده از محصولات را مطالعه نماید. ورود، عضویت و خرید کاربر از سایت تم فارست وی آی پی به منزله پذیرش کلیه قوانین از سمت وی است. در ادامه تمامی مواد و شرایط برای نحوه استفاده کاربر از خدمات و محصولات راست چین آورده شده است.

کاربران باید توجه کنند که کلیه اصول و قوانین سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. قرارداد حاضر، حقوق و مسئولیت های کاربران را به هنگام بهره برداری و استفاده از محصولات وی آی پی بیان می کند. بنابراین کاربران بایستی مفاد درج شده را با دقت مطالعه و برای استفاده از خدمات سایت تصمیم گیری نمایند. امکان دارد این قوانین در طول زمان تغییر کنند که در همین صفحه متعاقبا اعلام می شوند.

قوانین استفاده از محصولات راست چین

 

این سند قراردادی بین شرکت فناوری اطلاعات راست چین، کاربران، خریداران و استفاده کنندگان است. چنانچه بازدیدکننده قصد ثبت نام و خرید از راست چین را دارد، باید قبل از اقدام، شرایط استفاده از محصولات را مطالعه نماید. ورود، عضویت و خرید کاربر از سایت راست چین به منزله پذیرش کلیه قوانین از سمت وی است. در ادامه تمامی مواد و شرایط برای نحوه استفاده کاربر از خدمات و محصولات راست چین آورده شده است.

کاربران باید توجه کنند که کلیه اصول و قوانین راست چین مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. قرارداد حاضر، حقوق و مسئولیت های کاربران را به هنگام بهره برداری و استفاده از محصولات راست چین بیان می کند. بنابراین کاربران بایستی مفاد درج شده را با دقت مطالعه و برای استفاده از خدمات راست چین تصمیم گیری نمایند. امکان دارد این قوانین در طول زمان تغییر کنند که در همین صفحه متعاقبا اعلام می شوند.

1- درگاه اینترنتی: وب سایت فروش قالب تم فارست وی آی پی به آدرس vip2.ir می باشد.

2- کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از سایت وی ای پی۲ استفاده می کند. اشخاص با ثبت نام در vip2.ir، و انتخاب دکمه ثبت نام، اعلام می کنند که کلیه مفاد قرار داد را مطالعه کرده و براساس آن اقدام به بهره برداری می نمایند.

3- محصولات دیجیتال: کالاها و خدماتی که امکان ارائه و دریافت آن ها از طریق اینترنت وجود دارد.

4- محصول: محصول دیجیتالی است که توسط فروشندگان vip2.ir ارائه شود و بعد از خرید توسط کاربر از پنل کاربری او قابل دانلود می باشد.

5- محصول فارسی شده: محصولی دیجیتال که توسط توسعه دهنده غیرایرانی توسعه داده شده و فروشنده vip2.ir آن را برای استفاده کاربران ایرانی بومی (فارسی و راست چین) کرده است.

6- ارجینال: نسخه ای از محصول فارسی شده که به صورت مستقیم از منابع اصلی و قانونی یا توسعه دهنده اصلی تهیه شده باشد.

7- دمو یا پیش نمایش: نسخه نمونه و آنلاین از محصول است که توسط فروشنده ارائه شود.

8- تیکت: مکاتبات رسمی خریداران، فروشندگان و سایر کاربران با vip2.ir که در درگاه اینترنتی ثبت شده باشد.

9- پرسش و پاسخ : نظرات ثبت شده در صفحه محصول است.

10- پشتیبانی محصول: به فرایند پاسخگویی به مشکلات، راهنمایی ها و سوالات محصول در راست چین، پشتیبانی گفته می شود.

11- حساب کاربری: حساب کاربری کاربر در سایت به آدرس https://www.vip2.ir ، که کاربر از طریق این حساب، می تواند تمامی تعاملات خود با وی آی پی۲ را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات کاربر در آنجا ثبت شده و تنها نام نمایشی و ایمیل و شماره تماس قابل ویرایش است.