بازدید: 16 بازدید

تم فارست  Themeforest یکی از وب سایت های مرجع فروش قالب است که در صورتی که برنامه نویس باشید می توانید در آن خرید و فروش قالب های وب سایت را داشته باشید.

Themeforest  بزرگ ترین وب سایت  بین المللی فروش قالب در دنیا می باشد، البته فعالیت این وب سایت صرفا برای فروش قالب html  نبوده بلکه در زمینه فروش قالب Joomla،wordpress، دروپال و غیره فعالیت دارد اما به دلیل اینکه سایر موارد ذکر شده از موضوع اصلی ما خارج است فقط در خصوص قالب html و css  فعالیت خواهیم کرد.

Themeforest به عنوان یک مارکت پلیس شناخته می شود و زمانی که در رابطه با یک MarketPlace صحبت می کنیم متوجه می شویم که صرفا فروش قالب نیست بلکه شما می توانید هر محصولی را در آن فروشگاه قرار دهید، به عبارت ساده تر مارکت پلیس یعنی فروشگاهی که هر فروشنده ای قادر است محصولات خود را در آن قرار داده و در اختیار دیگران بگذارد، بنابراین Themeforest محصولی را برای فروش نداشته و فقط پورسانت خود را از فروشندگان قالب دریافت می کند.

شاید در کنار نام تم فارست اسم انواتو و به انگلیسی Envato را به وفور شنیده باشید، انواتو شرکت مادر تم فارست _ ThemeForestبوده که علاوه بر تم فارست مارکت های دیگری مانند کد کنیون، VideoHive، گرافیک ریور، Audio Jungle و غیره را مدیریت می کند، بنابراین نباید این موضوع را فراموش کنید که سایت تم فارست بخشی از شرکت Envato می باشد و به همین دلیل است که در زمان استفاده از وب سایت تم فارست باید به عضویت Envato.com در بیایید.

تحریم ایران توسط انواتو!

 

نباید نگران این موضوع شد چرا که ما برای هر مشکلی یک راه حل پیدا می کنیم و استفاده از سایت تم فارست از این قاعده مستثنی نیست 😉، ما با استفاده از روش های خلاقانه و مبتکرانه توانستیم تحریم ها را دور زده و از سایت مذکور استفاده نماییم، و در حال حاضر اکثر قالب های html سایت تم فارست با قیمتی معقول در اختیار تمامی برنامه نویسان ایرانی قرار خواهد گرفت.

جمع بندی

در انتها امیدوارم که مقاله درباره تم فارست برای شما مفید واقع شده باشه، هر گونه سوالی در رابطه با این مقاله دارید در انتهای همین مقاله و در بخش دیدگاه ها مطرح کنید؛ تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم، ممنون از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید😉

 

 

مطالعه بیشتر